Dodaj ogłoszenie   Twoje konto   Napisz wiadomość   Kontakt     Zaloguj
Blogi Forum dyskusyjne Gry i rozrywka Filmy Galeria zdjęć Wzory dokumentów Przepisy kulinarne Randki ze Strzyżowa i podkarpacia Kamerki online Kalendarz Imprez firmy Strzyżów ogłoszenia Strzyżów Strona główna portalu strzyzowiak.pl
akademia
Kategorie imprez
Rusza III nabór do projektu „Twoja szansa na nowe kwalifikacje zawodowe”
Termin wydarzenia: od 15-06-2020 do 19-06-2020

 

Uzyskaj dofinansowanie na wybrany kurs/szkolenie/studia podyplomowe

 

Rekrutacja odbędzie się w dniach od 15.06.2020r. do 19.06.2020r. w godz. 12.00-17.00

 

 

 



GRUPA DOCELOWA: to 1800 osób dorosłych (w tym 918 K), które ukończyły 18 rok życia:

  • mających miejsce zamieszkania, zatrudnienia lub pobierania nauki na terenie powiatów: krośnieński ziemski, krośnieński grodzki, jasielski, brzozowski, sanocki, leski, bieszczadzki, strzyżowski, lub
  • spoza w/w subregionu SK, o ile realizują one wybrany do dofinansowania kurs na terenie subregionu SK
    oraz które zamieszkują, pracują lub pobierają naukę na terenie województwa podkarpackiego
  • osoby, które są zainteresowane z własnej inicjatywy zdobyciem, uzupełnieniem lub podnoszeniem kwalifikacji zawodowych, w szczególności osoby o niskich kwalifikacjach i/lub osoby po 50 roku życia.

 

  UWAGA: z udziału w projekcie wyłączone są osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. 

FORMY WSPARCIA: kwalifikacyjne kursy zawodowe, kursy umiejętności zawodowych, studia podyplomowe

z wyłączeniem kursów językowych i TIK (Technologie informacyjno-komunikacyjne).

 

W  ramach jednego naboru masz możliwość wyboru wyłącznie jednej Usługi Rozwojowej. Usługę Rozwojową wybierasz na stronie Bazy Usług Rozwojowych (BUR) :  www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl  lub spoza Bazy Usług Rozwojowych w przypadku zidentyfikowania braków w BUR.

Kwota dofinasowania jednej usługi rozwojowej  w danym naborze wynosi maksymalnie 3535,00 zł wraz z wkładem własnym  Twój wkład własny,  jeśli pracujesz wynosi co najmniej 12,81%  wartości Usługi rozwojowej, gdy nie pracujesz wynosi co najmniej 5,69%.

Wartość projektu: 6 999 300,00 zł

Kwota dofinansowania: 6 297 300,00 zł

Okres realizacji: 01.03.2019 – 28.02.2022

 

 

PUNKTY KONTAKTOWE (INFORMACYJNO-REKRUTACYJNE):

JASŁO: (biuro główne projektu) - Podkarpacka Agencja Konsultingowo Doradcza Sp. z o. o.
ul. Staszica 7, 38-200 Jasło, tel. 518 442 843, e-mail: szkolenia@pakd.pl

 

JASŁO: (biuro partnera) - INNOVO Innowacje w Biznesie Sp. z o.o., ul. 3 Maja 13, 38-200 Jasło,
tel. 535 866 405, e-mail: innovo@interia.pl

 

KROSNO: ul. Lewakowskiego 31, 38-400 Krosno, tel. 784 595 695

STRZYŻÓW:  ul. Słowackiego 2, 38-100 Strzyżów, tel. 605 576 777

LESKO: al. Jana Pawła 18 B, 38-600 Lesko, tel. 663 810 000

BRZOZÓW: ul. Mickiewicza 14, 36-200 Brzozów,  tel. 511 0 94 570

SANOK: ul. Lwowska 18, 38-500 Sanok, tel. 511 094 575

USTRZYKI DOLNE: ul.1 Maja 16, 38-700 Ustrzyki Dolne, tel. 511 094 313

 

W okresie trwania naboru wszystkie Punkty Kontaktowe czynne w godz. od 12:00 do 17:00.

W związku z sytuacją epidemiczną w kraju w okresie naboru zostaną zachowane wszystkie środki ostrożności i wymogi sanitarne.

Formularz Zgłoszeniowy i Regulamin rekrutacji i uczestnictwa dostępne są na stronie http://www.pakd.pl/tskz w zakładce „DOKUMENTY”. Każdy Kandydat/tka składająca osobiście dokumenty rekrutacyjne winni przedstawić do wglądu pracownikowi w Biurze/Punkcie Kontaktowym dokument  tożsamości oraz jeśli dotyczy dokument potwierdzający niepełnosprawność oraz dołączyć do Formularza Zgłoszeniowego wymagane zaświadczenie potwierdzające status na rynku pracy (osoby pracujące – zaś. z zakładu pracy potwierdzające zatrudnienie;  osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP  – zaświadczenie o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej; osoby bezrobotne niezarejestrowane w  PUP, osoby bierne zawodowo  – zaświadczenie z ZUS z informacją o nieodprowadzaniu składek społecznych z tytułu zatrudnienia; osoby uczące się – zaświadczenie ze szkoły, uczelni o pobieraniu nauki oraz zaświadczenie z ZUS z informacją o niedoprowadzaniu składek społecznych z tytułu zatrudnienia). W związku z zagrożeniem COVID-19 preferujemy składanie dokumentów listownie (1 formularz w jednej przesyłce).



Administrator, 05-06-2020, odsłon: 74
Komentowanie dozowolone wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników.
Menu
 

 
Informacje
Sonda
Czy lepiej w ramach budżetu organizować w Strzyżowie:
kilka dużych wydarzeń kultularnych (imprez i koncertów)
wiele mniejszych imprez
jet mi to obojętne
Pogoda
Wasze opinie o NAS
Witam. Jestem nowo zarejestrowanym użytkownikiem waszego portalu. Pierwszą rzeczą w której zasugeruje zmianę to oceny zdjęć. Pro...

Więcej
Wyszukiwane tagi
Kursy walut
 
Ciekawy przepis
KEKS Z BAKALIAMI
5 jaj 20 dag bakalii (figi, śliwki suszone, rodzynki, orzechy, migdały lub skórka pomarańczowa) 20 dag cukru 20 dag mąki Ľ laski sproszkowanej wan...
Więcej
Ostatnio dodany film
Skecz studnówkowy
Ostatni blog
Dnia 16-04-2020 o godzinie 09:21 użytkownik jan25 dodał wpis na swoim blogu: Godowa moja wioska
Ostatnie komentarze
Newsletter
Zapisz się na Newsletter

Adres e-mail:

Boks reklamowy

Szybka Reklama w strzyzowiak.pl
Natychmiastowe dodanie reklamy!
Niskie ceny, duża odlądalność, spora klikalność!
Widząc tą reklame wiesz jak będzie wyglądać twoja reklama!

Kalendarz wydarzeń
lipiec, 2020
pnwtśrczptsbnd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Organizujesz imreze, wystawę lub promocję? Dodaj wpis i wypromuj wydarzenie!

Wizytówki
Reklama
Ciekawe linki
facebook strzyzowiak.pl

Gorąca linia - poinformuj Nas o zdarzeniu Napisz do nas... Wyślij

 

 


 O strzyzowiak.pl  Reklama w Strzyzowiak.pl  Prawa autorskie  Patronat medialny  Współpraca z mediami  Pomoc (FAQ)  Redakcja i kontakt     

Copyright ©2009-2014 strzyzowiak.pl,
Korzystanie z Portalu oznacza akceptacją Regulaminu portalu oraz Polityką prywatności RODO

 

Strona strzyzowiak.pl używa plików cookies i podobnych technologii w celu świadczenia usług, wyświetlania reklam i zbierania statystyk. Korzystając z niej zgadzasz się na ich używanie zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Zamknij